Feeling like.. uhhh

Hej
 
Känner bara att jag måste få vända mig någonstans idag då jag har ett jäkla helvete till liv, just idag. FUN. 
Jag brukar alltid vara that girl som nästan alltid är glad, idag har allting bara gått fel, fel, fel och FEL. Ingenting har gått bra för mig. Allting har fuckats upp. Jag känner mig allmänt svag och nere och livet känns allmänt inte bra, just idag. Viktigt att poängtera att jag vet att känslan inte varar förevigt, men när den just slår en som hårdast så finns det inget annat man jag kan göra än att lägga mig ner och bara gråta ut allting. För mina dåliga dagar är verkligen värst, en mardrömm som man bara vill vakna upp ifrån. Samtidigt som mina bra dagar är extremt lyckliga. Jag har tyvärr inget mitt emellan. Vilket både kan vara bra och dåligt. Tyvärr idag väldigt dåligt. 
 
Kom på mig själv hela vägen hem från skolan idag gå och tänka på löv, mm precis, löv. Hösten och hur fint det är när alla löven ändrar färg. Men hela tiden kom jag tillbaka till skolan i min tankar, som idag har varit min "bägaren rann över" faktor. Alla prov, inlämningar och hur viktigt allting är där. Idag, var det för mycket för mitt huvud och jag föll snabbt i en neråt spiral. Men varje gång jag kom på mig själv tänka på just skolan, så ändrade jag om mina tankar till att tänka på löven, kollade på marken, såg alla möjliga löv i olika färger. Kollade upp mot himlen och såg alla möjliga löv i olika färger. Helt enkelt väldigt vackert och väldigt simpelt att gilla. Löven blev som en fokus punkt för mig som fick mig att hålla ihop, i alla fall tills jag kom hem. Väl hemma släppte jag allt som hade med jobbiga ting att göra, la mig under täcket och slog på GG som jag låg och kollade på tills jag till slut somna. Sov av och till i 6 timmar innan jag slutligen gick upp igen, och nu sitter jag här. Mår varken bättre eller sämre, är heller inte speciellt utvilad och har en jävla huvudvärk på det. Men jag gick upp igen och borstade av det värsta. 
 
Jag vet inte vart jag vill komma med detta. Jag tror jag bara behövde en påminelse eller allämnt en chans att visa för mig själv att det är okej att må dåligt visa dagar. Trots mina problem med att bara visa en liten gnutta svaghet, så måste jag ständigt påminna mig själv att man kan inte vara on top varje dag, man måste låta sig själv falla sönder lite då och då och ge sig själv en chans att fånga andan. 
 
-B
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback