Depp..

Jag är förrvirrad och borttappad. Men inte fan ska det vara rätt att må som jag gör. Jag har ångest över allt, vill inget och känner inget för något. Jag mår dåligt av att gå upp på morgonen och jag mår dåligt när jag går och lägger mig på kvällen. Skolan är lite i det hela, speciellt eftersom jag inte vet vad jag gör där, eller vad jag vill bli. Det blir som ett stress moment i livet som jag inte har kontroll över, för jag har verkligen inte kontroll över det. Jag går dit varje dag, jag är med på lektionerna, men jag är inte där. Jag vill verkligen inte vara där, jag avskyr det. 
 
Det finns verkligen bara få stunder nu för tiden där jag verkligen är glad, och känner mig glad på riktigt. Jag mår så jäkla dåligt hela tiden, och mår ännu sämre av att må dåligt. Jag är inte skapt för det här. Jag är en glad männsika, jag sprudlar av energi, glädje och vilja. Det här är inte jag. Men jag vet inte hur jag ska få tillbaka mig själv. Allting känns fel och jag är fel.  Jag är verkligen helt borttappad och förrvirrad...  
 
 

RSS 2.0