Sega dagar

Jag har varit väldigt segt effektiv de senaste dagarna (så långsamt att jag faktiskt trodde för hela mitt hjärta att det var onsdag igår och inte idag!). Med segt effektiv menar jag då att dagarna har gått väldigt långsamt och att jag fått väldigt mycket gjort haha. I måndags så var jag och städade i stallet, var på Ullared och införskaffade lita saker till mitt rum, bland annat skrivbord och stol som jag även senare på kvällen (eller rättare sagt mitt i natten) satte upp helt själv *stolt*. Igår var jag i Höganäs på deras outlet, hittade inget som tur e... Vill ju inte göra slut på pengarna i plånboken liksom, speciellt eftersom jag inte har något jobb än.. -.- 
 
På kvällen hämtade jag ut ett paket som jag hade köpt tidigare (spara var de ja), nämligen en concealer från MAC! Provade den på kvällen och det var perfekt färg och passade mig bättre än bäst! Så no more mörka ringar under ögonen för min del, så nöjd! 
 
Idag ska jag ut och söka jobb, hehe, den tjurriga envisa tanten ger inte upp förens hon fått sig ett jäkla jobb alltså! Sen tänkte jag gå och kolla lite skor, för det behöver jag verkligen nu till hösten. Har inte så många skor to be honest, tycker att alla är så fruktansvärt dyra.. Jag är verkligen snåljopens snåljop. Köper endast saker på rea och när det är billigt. Så någon märkesbög hade jag aldrig kunna bli, för dyrt de ;)
 
Nä, fixa till mitt lilla ansikte och sedan bege mig ut på dagens äventyr så hörs vi senare! 
 
 

RSS 2.0