Tar mitt pick o pack..

.. o drar till ännu varmare grader!!
 
Tänka sig att om endast 24 h sitter jag på ett flygg ner mot Turkiet. Det om något är galet! Jag har inte varit iväg på en evighet och lite till så har ju inte så värst stor koll på vad jag bör ha med mig, hehe. Och såklart har jag inte packat än, men det antar jag att alla vet att jag inte gör förens i absolut sista sekund hehe. Allt i sin ordning alltså ;)
 
Har skrivit packlista, men kommer ständigt på fler saker jag vill ha med mig. Det är fanemig synd att min inte bara hade kunnat plockat med hela sitt rum, det hade gjort allting så mycket enklare. Men, men.. En liten bit på vägen har jag ändå kommit nu tror jag, tömt kamerorna (viktigast haha), packat kalla kläder (haha) och lagt ihop vad jag ska ha i mitt handbagage. Så helt ute och turnérna är jag ju inte ^^
 
Men de får bli fortsättning på min packning nu och sedans se hur mycket jag glömmer haha. Blir intressant...
 
OHHH MAAAAY GOOOOSH *hyperventilerar*

RSS 2.0