Busringning?

 
HAHAHAHA, sjukaste. Någon hade ringt mig innan, missade det precis och ringde tillbaka direkt. En kille/gubbe svarade och följande konversation startades.. 
B:"Hej de e Rebecca"
Mr Okänd:"Hallå, vem är du?"
B:"Rebecca?"
Mr Okänd:"Aa, du har ringt mig vid flertal tillfällen under natten och trakasserat mig med fula ord osv.. Jag vill att du ska veta att jag tyckte att detta var riktigt obehagligt och tänker anmäla dig till polisen."
B:"Okeey.. jag har inte ringt dig"
Mr Okänd:"Jo, du ringde mig som senaste vid klockan 3 på natten och trakasserade och hotade mig"
B:"Jag sov då, så, tyvärr, du har fått tag på fel person"
Mr Okänd:"Nej, jag vet att det var du"
Och så fortsatte det ett bra tag.. 
 
Hahah, känner bara lite allmänt såhär, är det någon som trollar med mig eller är detta på riktigt? Och i så fall, haha, hur kunde någon ringa från mitt nummer, på min mobil, som låg bredvid mig, när jag sov, klockan 3 på natten... Makes no sense in my head. Vet ju hur många som helst som bussringt från sånna företag som pratar till en.. Men, detta numret hade en äkta identitet bakom sig (kollade upp det) och jag kunde ju även ringa tillbaka till honom. Ännu roligare var att när jag väl pratade med honom så visste jag inte om det var någon sån trollning eller inte så var sådär äckligt trevlig mot snubben i luren, även om han var ganska otrevlig mot mig. HAHAH, tänkte att om de var någon som faktiskt trollade med mig så skulle de i alla fall inte få något utav det, heheh. 

Ovan kan man ju även se att det inte är några utgående samtal från min sida vid kl 3 på natten.. Hahah, känns som om någon trollar med mig eller så var han bara väldigt förvirrad.. Hmmm?!
-B

RSS 2.0