Godmorgon segis dag #1

 
Godmorgon!
Jag önskar att detta var min frukost idag.. Men icke, käkade denna underbara frulle i lördags när jag och mamma hade mys morgon innan stallet. 
 
Idag klarade jag mig så långt att jag gjorde lite kaffe och käka en skål musli med yoghurt. Gick upp tidigt och sedan insåg jag att jag inte skulle orka fixa mig så jag gick och la mig igen. Gick upp en halvtimme innan bussen gick ige och fixade frulle o stoppa i mig det. 
 
Nu är jag i skolan och har i princip håla till klockan 3 då jag har prov.. Så använder tiden nu att plugga massor hahah, framförhålning on point! Har även börjat att lyssna på lite podcasts och just nu sitter jag och plöjer igenom alla avsnitt från Den fantastiska resan med Noel och Zara. Har aldrig trott att pods är min grej, men måste säga att det är riktigt mysigt att bara sitta o lyssna på när någon pratar haha. 
 
Ajaa, nu ska jag fortsätta att plugga och lyssna lite. Hoppas på att jag klarar provet i em också *håller tummarna*
-B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback