Halloween 2k15

Hejsan! 
Idag har jag hunnit vara på ett bankmöte, bestämma och beställa halloween outfit + sitter nu och jobbar med lite saker inför styrelsemötet. Sen ska jag även "på riktigt" jobba i em från 4 till 8! Så de är en hektisk första dag på lovet må jag säga :) 
 
Till halloween så vill jag vara något gulligt, har bestämt mig för att jag inte ska förstöra hela sminkningen med massa fejkblod iår. Annars till halloween så vill jag vara i princip alla saker samtidigt, jag vill vara zombie/vampyr/halv-varulv/regnbåge/enhörninge/comic-con/prinsessa med massa glitter, blod och full utstyrsel. MEN. Iår har jag försökt tygla mig själv att hålla mig till en sak, de går ju som sagt Väldigt lätt överstyr för mig när jag ska klä ut mig haha. Hittills har jag iaf beställt hem en rosa peruk, sen ska jag köpa lite teater smink, och så ni helt enkelt vänta till på lördag innan ni får se vad jag blir för något ;) 
 
Nu ska jag göra lite olika budgets *rooligt*, ha de gött!
- B
Klicka på bilden för att komma till peruken! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback