How am I alive?

Jag vet inte hur jag lever.
Jag har två jobb, jobbat två dagar i rad. Pluggat MASSOR hela veckan. Varit i stallet. Varit med Henke. Varit med familjen. Sovit. 
 
Känner mig utvilad och pigg MEN jag tänker lite att jag borde ligga hemma, sjuk, snuvig, dödstrött.. Någonting sånt. Men istället känner jag mig ännu mer taggad på att ta mig an fler saker. 
 
Att ha många bollar i luften samtidigt triggar verkligen mig att få ut så mycket som möjligt av tiden jag har blivit tilldelad. Jag kan då fokussera fullt ut på en sak, gå vidare på nästa, sitta och pilla med en annan och samtidigt få klart allt i tid. Jag vet inte hur de går till, men det funkar. Jag gillar och blir taggad av att hålla på med många saker samtidigt, speciellt *!!* om det är saker som jag tycker e kul att göra, t.ex. Filma, fota, redigera, starta upp mitt företag i skolan, fixa allting kring det, jobba, tjäna pengar osv! 
 
Jag kan ärligt säga att jag känner mig idag mer motiverad till skolan, jobbet, livet och allt helt enkelt. 
 
Blir lite Happy Friday moood idag, tror lite även beror på att det är lov om två timmar, men ändå, jag känner mig jävligt bra idag! 
 
Jobbar på loggan till företaget, det är inte en enhörning hahah 😉

Kommentarer

Låter kul. Ja, att Du har två jobb. Grattis !

Dessutom, Du har vackra ögon ! :)

Svar: Tack så mycket ^^ :)
Rebecca Lexander


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback