Jobb. Sen. Jobb

Måste bara skratta åt denna veckan som har gått.. Herrrejössesamaaliaa. 
Jag har haft skitdagar, varit sjuk, jobbat flera pass, varit på kick-on för mitt företag, gått in i en stolpe, varit arg, varit glad, käkat gott, skrivit på kontrakt för ytterligare ett jobb... Gosh, en helt upp och ner vänd vecka helt enkelt!
 
Men, idag känns det skönt. En vecka till avklarad, en vecka mindre till studenten. Im literally counting the days. (243 dagar kvar, bara så är in the loop ;) Jag har tjänat bra med cash denna veckan, betat av några prov och även plugget en del. Kanske sovit lite för lite då jag försovit mig fler gånger än vad jag har varit i tid. Men det är slag man får ta ibland.
 
Har även spenderat lite tid med mina kära lilla ponny. Var där igår och red över lite bommar + mini hinder, var där idag och red lite och ska även dit imorgon och hoppa honom. Blir så mycket piggare gladare när jag fått spendera lite tid i stallet. Och eftersom jag var sjuk i tisdags (på min ponny dag), så fick jag en sjuuk abstines över att åka till stallet, det finns nog inget mysigare än att spendera några timmar i stallet med ens bästa vän <3
 
AJA, nu ska jag duscha och ha myskväll med mamma. Blir att kolla på The spectacular Now idag, har inte sett den än, älskar skådespelarna, alltså måste jag se den. 
-B 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback