FeelGood Feeling

Hejsan! Trevligt att höras igen haha. 
 
Jag måste bara börja med att säga hur lycklig jag är just nu, things are falling into place och jag känner att livet är allmänt bra just nu. Lyckas med att balansera skolan med pojkvän och häst (sen såklart kompisar också). Börjar få ordningen på mina prioritering och på måndag börjar jag även på mitt första jobb. Sedan inom kort tid även på mitt andra. Denna veckan har varit väldigt strulig när det kommer till jobb, skulle på introdagar redan i måndags, men oturligt nog lyckades båda jobben få in sina introdagar samtidigt, så jag fick helt enkelt byta dag på en av de. Vilket som tur e gick super! Så nu är en av två intros klara och det känns riktigt bra än sålänge, de som jag ska jobba med som jag hann snacka med i måndags verkade riktigt trevliga! 😃
 
Sen har jag även (äntliiigen) fått upp min första video, den är inget märkvärdigt, men det är en video. And im proud. Jag har verkligen velat få upp en video och dra igång min YT-kanal så länge nu, minst 2 år.. *suuck* Och äntligen lagt upp den första, jag varken bryr mig om hur många som ser den eller om någon ens gillar den. Rom byggdes inte på en dag och man ska inte vara bäst på något när man börjar med det, vad är meningen med att göra det då liksom? Jag själv motiveras av att veta att jag kan bli bättre, jag kan bara tänka mig hur tråkigt allt hade varit om man faktiskt var Bäst. Kan ni tänka er? 
 
Ähh, det känns bara bra. Hösten väntar runt hörnet och det är fortfarande gott om månader kvar att fylla med roliga och minnesvärda minnen. Är inte livet bara underbart 😊
 
-B 
 
En styck väldigt glad Bex för nått år sedan.. Som tiden går 😊
 

Kommentarer

Jag lovar om Du begär att jag ska bli Din slav så blir jag det. Vackra Gudinna, jag vill tjäna som Din slav !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback