Shame on me

Guuuud, jag har verkligen fallit tillbaka till mitt gamla jag igen... Jag kommer hem, jag äter, sätter mig framför tvn och sen gör jag inget mer med dagen... FY, SKÄMS PÅ DIG B! Jag vet själv hur dåligt jag mår av att sitta stilla och inte göra något. Trots det så sätter jag mig framför tvn, datorn i knäet och med lite plugg bredvid mig.
 
Jag behöver röra på mig, gå ut i friska luften. Ta en promenad. En springtur. Något där jag får aktivera mig! Jag klagar hela tiden på att jag ständigt är trött, och sedan vet jag att jag blir trött av sitta framför tvn.. Och sätter mig där ändå! Hur svårt kan det egentligen vara att dra på sig sin skor och gå en runda? Jag gillar ju det? Så varför i hela friden ska det vara så himla svårt för dig B
 
Nä, jag får verkligen bättre mig. Mådde inte alls bra i våras när jag bara sitta inne hela eftermiddagarna och inte gjorde något och jag vet att jag mår som bäst när jag har tränat, rört på mig eller aktiverat mig på något sätt. Så det är liksom bara att göra det, ändå sitter jag här inne med den ena bortförklaringen sämre än den andra. Nä uuusch.. Jag är verkligen en procastinater av den värsta typen, kommer sluta upp med att jag bokstavligen talat skjuter upp döden också. Alltså HA, så bra är jag! 
 
Vi gör det imorgon liksom.. Nej B, vi gör det idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback